تلفن همراه مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی

  1. شرکت سامسونگ دوربینی با وضوح تصویر 8 مگاپیکسل را در سری جدید گوشیهای تلفن همراه خود تعبیه نموده است.

    شرکت سامسونگ گوشی تلفن همراه m8800 pixon مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی و صفحه لمسی ارائه کرد.

    این دستگاه دارای فلش led، سیستم کاهش لرزش، تکنولوژی رد یابی چهره ها و فوکوس اتوماتیک بوده و دوربین 8 مگاپیکسلی آن قادر به ضبط فایلهای ویدیویی با کیفیت بالا و در سرعت 30 فریم در ثانیه خواهد بود.

    pixon علاوه بر ارائه دوربینی با وضوح بالای تصویر، دارای خصوصیاتی ویژه از جمله مجهز بودن به نمایشگر لمسی 3.2 اینچی، شتاب سنج و نرم افزار نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس خواهد بود.

    همچنین این گوشی دارای سیستم ارتباطی 3g بوده و سرعت انتقال اطلاعاتی آن 7.2 مگابایت بر ثانیه بوده که می توان با استفاده از آن به سایتهای مختلف دسترسی پیدا کرد.

    در عین حال سیستم بلوتوث و جی پی اس نیز در pixon تعبیه شده و ذخیره اطلاعات بر روی این دستگاه از طریق کارت حافظه هشت گیگا بایتی صورت خواهد گرفت.

    نمایشگر بزرگ pixon اجازه نمایش فایلهای ویدیوئی در فرمتهای متفاوت از جمله divex را به کاربر داده و وجود خروجی تلویزیون، سیستم پخش موسیقی و سیستم رادیو بر کارآییهای این دستگاه می افزاید.

    به گفته شرکت سامسونگ گوشی جدید در اواسط ماه اکتبر در فرانسه در دسترس مصرف کنندگان بوده و ارائه آن در دیگر نقاط به زودی آغاز خواهد شد.این شرکت تا کنون اطلاعاتی مبنی بر میزان قیمت این محصول ارائه نکرده است.

    بر اساس گزارش informationweek گوشی pixon در حال حاضر بالاترین کیفیت تصویری را با هشت مگاپیکسل به خود اختصاص داده که در گذشته n95 نوکیا با پنج مگاپیکسل در این مقام قرار داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد