سگی که دعا می‌کند!

showimage.aspx?id=14119&t=y&w=300&h=200&type=1


ادامه مطلب

در یک معبد ذن در جنوب ژاپن، حتی سگ‌ها دعا می‌کنند. یک سگ 1.5 نیم ساله به نام کُنان با تقلید از استادش، کشیش جوئی یوشیکونی در دعاهای روزانه معبد Naha's Shuri Kannondi شرکت می‌کند.
این سگ روی پاهای عقب خود می‌نشیند و پنجه‌های خود را بالا آورده و بهم می‌چسباند و ژست دعا خواندن می‌گیرد.

یوشیکونی می‌گوید: من فکر می‌کنم چون او مرا همیشه در حال دعا کردن و با این ژست دیده، سبب شده که از من تقلید کند.

او می‌افزاید: در حال حاضر دارم سعی می‌کنم که تفکر کردن را به کُنان بیآموزم. من فقط تلاش می‌کنم هنگامی که من در حال تفکر هستم، او نیز در همان حال باشد ولی نمی‌توانم او را مجبور کنم که هنگامه دعا کردن دقیقا پاهایش را مانند ما بگذارد.
نظرات 1 + ارسال نظر
عباس علی سه‌شنبه 30 مهر 1387 ساعت 07:41 ق.ظ

این حتما همان سگی است که به حرم امام رضا هم رفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد