نظرات 6 + ارسال نظر
دختر ایرانی شنبه 27 مهر 1387 ساعت 07:21 ب.ظ http://siavashan.blogsky.com

سلام من وبلاگ شما رو دیدم
خیلی قشنگ و زیبا بود
می خواستم از شما یک درخواست داشته باشم
میشه کد قالب وبلاگتون رو برای من بفرستید؟؟؟؟؟؟؟

راستی خوشحال میشم اگه افتخار بدین تبادل لینک داشته باشیم

حسین خرم یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 10:20 ق.ظ

به نظر میاد با شیطنت وزرنگی خاصی عکس شماره دو رو به اسم ایران چپوندی به خوانندهات.درکل گذاشتن چندتا عکس صرفا برای گفتن اینکه اینه مملکت ما،کار واقعا احمقانه وقیاس غیرعقلانی است

محمد یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام،
مرسی از مطالبت،
نمیدونم چرا بعضی‌ها وقتی بخشی از واقعیت جامعه رو بهشون نشون میدی انگار که داری بهشون فحش میدی!
درسته که همه‌ی مملکت ما این نیست ولی مملکت ما از این موارد زیاد داره.
من به تمام عکسها دقت کردم و به نظرم همشون عکسهای داخلی میان، بر فرض که 1-2 از عکسا هم ماله کشور ما نباشه، اینقدر از این موارد هست که بشه عکس ازشون گرفت و جایگزین کرد و نیازی به چپوندن هم نباشه.

در ضمن تو این مطلب قیاسی هم صورت نگرفته.

اونور آبی یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 12:44 ب.ظ

آقای حسین خرم! اگر دقت کنید می بینید که بقیه عکسها ایران هستند
اگه به خاطر یه عکس جشممونو به خاطر بقیه عکسها بپوشونیم کار احمقانه ای است
امثال شما مملکت رو اداره می کنن که من فرار کردم از اون خراب شده!

خاکشیر یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 03:17 ب.ظ

حسین خرم عجب عاقلی هستی تو . الکی فامیلیت خرم نیست .
برق اگر نیست انرژی هسته ای محفوظ باد .
نان اگر نیست جنگ با آمریکا محفوظ باد .
امکانات اگر نیست خیرات برای آفریقایی ها از جیب مردم محفوظ باد .
پول اگر نیست کمک های تسلیحاتی و مالی به لبنان و فلسطین محفوظ باد .
بودجه اگر نیست کمک بلاعوض به عراق و افغانستان محفوظ باد.
اعتبار اگر نیست ساخت بمب اتمی محفوظ باد.
آره حسین آقا معلومه از اون جماعت اندک بی درد هستی که سرت رو به آخور بند کردن که سیر باشی و صدات در نیاد .
مرد را دردی اگر باشد خوش است * درد بی دردی علاجش آتش است .
سهمیه بسیجی فعالت رسیده و همه جا برات جا هست .
تو کز محنت دیگران بی غمی * نشاید که نامت نهند آدمی

^¤ No.8 ¤^ دوشنبه 29 مهر 1387 ساعت 08:40 ق.ظ http://M0bil3City.Blogfa.Com

سلام.
جالب بود. و دردناک . . .
وبلاگ خوبی داری.
من رو تبلیغات کلیک کردم. تو هم به من سر بزن و اگه دوست داشتی کلیک کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد